Отримати консультацію
Меню
Дзвонити
Отримання свідоцтва ПДВ

Отримання свідоцтва ПДВ

Вирішити всі питання по отриманні свідоцтва ПДВ в Києві, Вас з радістю допоможуть наші юристи

«Час - гроші»- відома фраза американського політичного діяча Бенджаміна Франкліна.

Сьогодні цей вислів є особливо актуальним для процесу отримання свідоцтва ПДВ, адже будь-якому підприємцеві відомо яку важливу роль відіграє наявність цього документа для ведення повноцінного бізнесу і наскільки складно його буває отримати.

Згідно зі статтею 183, податкового кодексу України, існує два види реєстрації платників ПДВ: обов'язкова і добровільна.

До випадків обов'язкової реєстрації як платника податків підлягають особи:

  • Імпортери товарів або супутніх послуг, які ввозять їх на митну територію України, з метою їх використання або споживання на даній території. Існують винятки - фізичні особи, які переказують товари в супровідному багажі у визначених обсягах неторгового обороту.
  • Постачальники товарів і послуг на митну територію країни, що використовують глобальну або локальну інтернет- мережу для цієї мети.
  • Підсумкова сума від операцій з ввезення товарів або послуг, в тому числі за допомогою інтернет-мережі, що перевищує 300 000 грн., Яка була нарахована за останніх 12 місяців сукупно, відповідно до закону підлягає оподаткуванню.

До випадків добровільної реєстрації як платника податків підлягають особи:

  • Планують займатися або вже здійснюють господарську або комерційну діяльність і за добровільним рішенням реєструються як платники цього податку.

Процедура отримання ПДВ

Власне, реєстрація платником ПДВ здійснюється згідно 183 статті Податкового Кодексу України та Положення про реєстрацію платників ПДВ. Цими документами передбачена вся процедура здійснення реєстрації як такої. Але найчастіше ця документальна база і постає каменем спотикання між тими, хто бажає отримати свідоцтво ПДВ і тими, хто повинен його видавати.

З набуттям чинності нової версії податкового кодексу, усі підприємці зіткнулися зі своєрідною «турботою» держави про те, як повинен працювати бізнес. За фактом все йде таким чином:

    • Представники малого бізнесу, які перевищили допустимий річний ліміт, зобов'язані реєструватися як платники ПДВ, крім того повинні на 20 % збільшувати вартість пропонованих товарів і послуг.
    • Бажаючі відкрити юридична особа зіткнуться з низкою проблем відповідності списку вимог, при відповідності яким можливе отримання свідоцтва ПДВ.

Вирішити всі питання по отриманні свідоцтва ПДВ в Києві, ас з радістю допоможуть наші юристи. Щоб уникнути цілого ряду випливають перешкод в процесі отримання свідоцтва ПДВ, звертайтеся до нас за допомогою! Ми – не є чарівниками, але володіємо вдалим досвідом роботи в умовах нового податкового кодексу, за рішенням даного питання з податковою інспекцією.

Чітке розуміння механізму всієї процедури і знання вимог з боку компетентних органів – вже запорука успіху, і ми їм володіємо!

Юридична компанія «А2КАТ» - професіонали з практичним підходом до справи і досвідом, фахівці високої кваліфікації і просто злагоджений колектив, що працює на результат. Ми запропонуємо Вам максимально вірні та ефективні варіанти законодавчого регулювання питання.

Вартість одержання свідоцтва ПДВ у нас - 800 грн. (під ключ), термін: 5 робочих днів.

Ми гарантуємо Вам професіоналізм, якісний підхід до завдання, оперативність дій, відповідальність і чіткість на всіх етапах отримання Вашої свідоцтва ПДВ!

Довіртеся кваліфікованим юристам нашої компанії, і Ви будете задоволені результатом, це ми Вам обіцяємо!(073)440 36 51, (066) 365-23-87

Онлайн заявка